28. aug. 2012

Noget forskelligt



Lige nu ligger jeg bare i sofaen, hører musik og laver lektier med min søde katte killing, Ella. Lige fortiden har jeg sindsygt travlt med arbejde og lektier. Det er faktisk det eneste jeg laver, så der er ikke så meget spændende og skrive om lige fortiden.
På næste mandag rejser mig og kaths klasse til Paris, så der blogger vi ikke og jeg glæder mig sindsygt meget! Selvfølgelig ikke til ikke at blogge, men til Paris, mit absolutte ynglings sted på hele jordenkloden! Jeg har allerede været der 3 gange. Jeg køber sikkert en masse dernede jeg kan vise frem på bloggen, men indtil da, må jeg ikke bruge penge. Jeg skal selv have de penge med som jeg har brug for, det er også derfor jeg arbejder så meget fortiden. Men jeg skal nok prøve at få tid til et ordenligt blog indlæg morgen!

Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læsere