2. sep. 2012

Huller i ørene







Sådan ser mine huller i ørene ud. Jeg er supermegagigaoversindsygt glad. Jeg har aldrig rigtig haft lyst til at få det da jeg var lille, selvom alle andre veninder havde fået det for langtid siden og alle talte om det. Det var ikke fordi jeg var bange for at det ville gøre ondt, men mere bare fordi jeg ikke syntes det var en nødvendighed og at man aldrig lagde mærke til det alligevel.
Jeg ændrede mening fordi jeg så et billede af en pige med nogle sindsygt flotte, guld ringe i ørene, haha.
Det skal jeg helt sikkert have om 6 uger, når det er groet sammen.

Emma

2 kommentarer:

  1. Øreringe er de smykker jeg bruger mest, så jeg forstår godt at du har fået det lavet, der er så mange super flotte øreringe lige i tiden.

    xx. T. Joconde

    SvarSlet
  2. Det har jeg også altid syntes. Det er en super fed måde at fører noget specielt til ens outfit, når man som mig, glemmer og tage andre smykker på. Jeg er bestemt også glad for beslutningen! :-)

    SvarSlet

Læsere