24. sep. 2012

Nye øreringe






I weekenden var jeg til Modemekka i Ridehuset i Århus. Jeg troede egentlig det ville være lidt lobbemarked agtigt, men det var det slet ikke. Det var mere en masse forskellige internet butikker og nye mærker der solgte en masse ting lidt billigere end normalt. Men entreen var gratis, så det gjorde ikke så meget. Jeg fandt dog disse søde øreringe på vej ud og jeg havde jo kun 1 par at skifte med derhjemme. Det var en dame der selv lavede dem, men solgte dem over internettet. Jeg gav 100 kr for dem, hvilket egentlig ikke var så galt.
Jeg mistede uheldigvis den ene af øreringene i weekenden, men jeg måse om jeg kan finde den.

2 kommentarer:

  1. Virkelig fin blog! Skal vi følges? -Vis du bliver fastlæser af min blog, gengælder jeg! ;-)

    Knus!

    mylifebyclaudia.blogspot.com

    P.S Jeg har lige fået bloglovin', så det ville være dejligt vis du gad at følge mig.

    SvarSlet
  2. Det kunne da godt være - kigger i hvertfald lige forbi ;-)

    Knus til dig også!

    SvarSlet

Læsere